www.digidier.nl
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ja hier kunnen we foto's van onze kamers, flatjes enz. plaatsen!

Ga naar beneden

Ja hier kunnen we foto's van onze kamers, flatjes enz. plaatsen!  Empty Ja hier kunnen we foto's van onze kamers, flatjes enz. plaatsen!

Bericht van Vonne za sep 14, 2019 11:50 am

Nou ik krijg allemaal rare dingen te zien.


Vonne

Aantal berichten : 7
Registratiedatum : 24-08-19

Terug naar boven Ga naar beneden

Ja hier kunnen we foto's van onze kamers, flatjes enz. plaatsen!  Empty Re: Ja hier kunnen we foto's van onze kamers, flatjes enz. plaatsen!

Bericht van Vonne za sep 14, 2019 12:17 pm

Ja hier kunnen we foto's van onze kamers, flatjes enz. plaatsen!  10577010

Vonne

Aantal berichten : 7
Registratiedatum : 24-08-19

Terug naar boven Ga naar beneden

Ja hier kunnen we foto's van onze kamers, flatjes enz. plaatsen!  Empty Re: Ja hier kunnen we foto's van onze kamers, flatjes enz. plaatsen!

Bericht van Vonne za sep 14, 2019 12:18 pm

Oh deze foto lukt me wel nou kijken of mijn hal kan plaatsen. Svenna links en zusje Manou onder bruggetje.

Vonne

Aantal berichten : 7
Registratiedatum : 24-08-19

Terug naar boven Ga naar beneden

Ja hier kunnen we foto's van onze kamers, flatjes enz. plaatsen!  Empty Re: Ja hier kunnen we foto's van onze kamers, flatjes enz. plaatsen!

Bericht van Vonne za sep 14, 2019 12:21 pm

Het zijn link foto's en die plaatst DD dus niet. Zal aan Clara vragen of ze andere foto's wil maken en niet via link wil versturen als dat kan!

Vonne

Aantal berichten : 7
Registratiedatum : 24-08-19

Terug naar boven Ga naar beneden

Ja hier kunnen we foto's van onze kamers, flatjes enz. plaatsen!  Empty Re: Ja hier kunnen we foto's van onze kamers, flatjes enz. plaatsen!

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum